Orange Polska
Senior Brand Manager w Orange Polska
Od roku 2004 związana z Orange Polska (wcześniej Telekomunikacja Polska) gdzie w obszarze Sprzedaży do Klientów Kluczowych Instytucje Publiczne pełniła rolę Opiekuna Kluczowych Klientów, Dyrektora Jakości i Obsługi Posprzedażowej, jak również zbudowała i zarządzała Zespołem Wsparcia Przetargów Publicznych składającym oferty najważniejszym Klientom Instytucjonalnym w kraju.
Absolwentka Wydziału Mechatroniki i Budowy Maszyn, Wydziału Zarządzania i Modelowania Komputerowego Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach jak również Zamówień Publicznych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Wyróżniana nagrodami specjalnymi Prezesa Zarządu Orange Polska za osobisty wkład, profesjonalną postawę oraz aktywny udział w pracach związanych z umacnianiem pozycji rynkowej i rozwojem Grupy Orange Polska.
Od października 2014 roku pełni funkcję Senior Brand Managera w strukturach Marketingu Instytucji Publicznych B2B Orange Polska, pracując m.in. nad strategią wykorzystania funduszy unijnych z Perspektywy 2014-2020.