W ramach opłaty konferencyjnej organizatorzy zapewniają:
W ramach opłaty konferencyjnej nie zapewniamy miejsc w hotelu, jednak w kilku z nich dokonaliśmy wstępnej rezerwacji pokoi i wynegocjowaliśmy specjalne ceny dla uczestników konferencji (zobacz: rezerwacja hotelu).
(pracownicy urzędów gmin i miast, starostw powiatowych, urzędów marszałkowskich i biur związków międzygminnych oraz jednostek organizacyjnych gmin, powiatów, województw i ich związków, będących jedn. sektora finansów publicznych)
250 zł.
+ 23% VAT
(pracownicy administracji rządowej, urzędów i agencji państwowych, firm, instytucji edukacyjnych oraz naukowo-badawczych, organizacji pozarządowych, mediów, etc.)
600 zł.
+ 23% VAT
Należność za udział w konferencji prosimy wpłacić przelewem na konto:
BRE Bank S.A. / 03 1140 1081 0000 2136 5500 1001
Stowarzyszenie "Miasta w Internecie"
ul. Krakowska 11A, 33-100 Tarnów
z dopiskiem: opłata za udział w 20 Konferencji "Miasta w Internecie" Pana/Pani...
Faktura VAT zostanie wystawiona przez Stowarzyszenie "Miasta w Internecie" w terminie 14 dni od momentu zaksięgowania zapłaty za konferencję i wysłana do Państwa na wskazany adres. Faktura VAT może zostać wystawiona najpóźniej 14 dni po zakończeniu konferencji.
Możliwe jest również wystawienie faktury pro forma - prosimy o zaznaczenie właściwego pola w formularzu zgłoszeniowym.
Stowarzyszenie "Miasta w Internecie", ul. Krakowska 11A, 33-100 Tarnów
tel.: 14 628 42 10 lub 14 688 80 12, fax: 14 628 43 11, e-mail: konferencja@mwi.pl