Aby zgłosić swój udział w 20 Konferencji "Miasta w Internecie" należy wypełnić formularz zgłoszeniowy odpowiedni dla instytucji, którą będziesz reprezentować na konferencji (zobacz: rejestracja na konferencję). Warunkiem wpisania na listę uczestników konferencji jest dokonanie wpłaty za uczestnictwo w konferencji do 28 czerwca 2016 r.
Na kilka dni przed rozpoczęciem konferencji wszyscy zarejestrowani uczestnicy otrzymają e-mail potwierdzający udział w 20 Konferencji "Miasta w Internecie" wraz z informacjami praktycznymi dotyczącymi organizacji konferencji.
W przypadku rezygnacji osoby z udziału w konferencji, instytucja zgłaszająca jest zobowiązana do przesłania faxem lub e-mailem pisemnej rezygnacji z udziału, najpóźniej do 24 czerwca 2016 r. Nieobecność uczestnika na konferencji oraz niedokonanie wpłaty nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.
Jeśli uczestnik nie poinformuje pisemnie o rezygnacji z udziału w konferencji, Organizatorzy nie dokonają zwrotu uiszczonej opłaty, a w przypadku nie dokonania wpłaty przed konferencją, instytucja zgłaszająca zostanie obciążona całkowitym kosztem udziału w konferencji.
Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy. W przypadku zmiany nazwiska osoby, która będzie brała udział w konferencji, instytucja zgłaszająca jest zobowiązana do pisemnego poinformowania organizatorów o zmianie najpóźniej do 27 czerwca 2016 r.
W ramach opłaty konferencyjnej nie zapewniamy miejsc w hotelu, jednak w kilku z nich dokonaliśmy wstępnej rezerwacji pokoi i wynegocjowaliśmy specjalne ceny dla uczestników konferencji.
Prosimy o uwzględnienie wyznaczonych terminów rezerwacji, które podane są w tabelce na stronie dotyczącej rezerwacji hotelu, gdyż z chwilą wygaśnięcia terminu, możliwość rezerwacji zależeć będzie od liczby dostępnych pokoi hotelowych. Rejestracji proszę dokonywać na hasło: „miasta w internecie".
Informujemy, iż Organizatorzy konferencji nie ponoszą odpowiedzialności za kontakt z hotelami i rezerwację miejsc hotelowych, która winna być dokonywana bezpośrednio przez uczestników konferencji. Jednocześnie oferujemy swoją pomoc w sytuacjach tego wymagających.
Stowarzyszenie "Miasta w Internecie", ul. Krakowska 11A, 33-100 Tarnów
tel.: 14 628 42 10 lub 14 688 80 12, fax: 14 628 43 11, e-mail: konferencja@mwi.pl